Üdvözli a Vasedény!

Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A BestOn-Otthon Kft. Webáruház

Általános Szerződési Feltételei

(a továbbiakban: ÁSZF)

Hatályos 2022. június 13-tól.

 

I. BestOn-Otthon Kft. (továbbiakban: „Szolgáltató”) adatai

 

1. Szolgáltató által üzemeltetett weboldalak (a továbbiakban: Webáruház vagy Weboldal):

www.vasedeny.huwww.beston.hu

2. A Szolgáltató cégneve: BestOn-Otthon Korlátolt Felelősségű Társaság

3. A Szolgáltató rövidített neve: BestOn-Otthon Kft.

4. A Szolgáltató székhelye: 1173 Budapest, 515 utca 17.

5. A Szolgáltató üzleti tevékenységének helye: 1211 Budapest, Kossuth Lajos utca 70.

6. A Szolgáltató adószáma: 22932213-2-42

7. A Szolgáltató cégjegyzékszáma: 01-09-945300, Nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

8. Bankszámlát vezető pénzintézet neve: MKB Bank Nyrt.

9. Bankszámlaszám: 10100716-05771600-01003002

10. Csomagküldő kereskedelmi tevékenységre vonatkozó nyilvántartást vezető hatóság:

Budapest Főváros XVII. Kerületi Polgármesteri Hivatal Jegyzői Iroda Igazgatási Csoport
Nyilvántartási szám a www.beston.hu oldalon végzett csomagküldő tevékenységre: 2898/1 (B)

11. A Szolgáltató info vonala: 06-70-773-3120 

12. A Szolgáltató megrendelésekkel kapcsolatos telefonszáma: 06-70-949-7789

13. A Szolgáltató elektronikus levelezési címe: info@vasedeny.hu

14. A Szolgáltató vevőszolgálati irodája (panasz ügyintézési helye): 1211 Budapest, Kossuth Lajos utca 70. (Vasedény kisáruház), vevőszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
      H-P: 09-17.  SZ-V: zárva

15. Szolgáltató a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara tagja, kamarai nyilvántartási száma: BU22932213

16. Szolgáltató nem alkalmaz magára nézve kötelező magatartási kódexet.

 

II. Regisztráció és adatvédelem

 

1. A vásárló a Webáruházban regisztráció nélkül is vásárolhat.

2. Regisztráció esetén a Weboldal jobb felső részén található a „Regisztráció” menüpontot. A regisztrációs mezők kitöltése után a Vásárlónak felhasználónevet és jelszavat kell választani. A regisztráció a „Mehet” gomb megnyomásával záródik le.

3. A regisztráció során Szolgáltató csak a Vásárló azon adatait kéri megadni, amelyek a Vásárló azonosításához, a számla megfelelő kiállításához, valamint az áru szállításához szükségesek. Szolgáltató kéri a Vásárlót, hogy minden esetben pontos és valós adatokat adjon meg. Az adatok megadása önkéntes.

4. Szolgáltató a sikeres regisztrációt minden esetben e-mailben igazolja vissza. Amennyiben a Vásárló elfelejti a jelszavát, úgy a „Belépés” menüpontban a regisztrációkor megadott e-mail cím megadásával („Elfelejtett jelszó” gombra kattintva) új jelszót kérhet, melyet Szolgáltató e-mail automatikusan küld meg.

5. Amennyiben a regisztrációval kapcsolatban valamilyen probléma merülne, úgy fel, úgy a Vásárló az ÁSZF I. fejezetében megjelölt elérhetőségeken veheti fel a kapcsolatot a Szolgáltatóval.

6. Szolgáltató Adatkezelési Tájékoztatója a Weboldalon megismerhető.

 

III. Vásárlás menete, szerződéskötés és feltételei

 

1. A Webáruházban történő vásárlás esetén az Szolgáltató és a Vásárló között adásvételi szerződés jön létre, amelyre az ÁSZF rendelkezései az irányadóak. A vásárló és a Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kormányrendelet) szerint távollévők közötti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Vásárló között. A Szolgáltató és a Vásárló között megkötendő szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül; a szerződés nyelve magyar.

2. A megrendelések leadása a Webáruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott megrendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A megrendelésekkel kapcsolatos visszaigazolást, tájékoztatásokat, információkat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi meg a Vásárló részére.

3. Megrendelt árunak csak a „Kosár”ban szereplő áru minősül. A „Kosár” tartalma mindaddig módosítható, amíg a „Pénztár” menüpont alatt a „Rendelés elküldése” gombbal nem véglegesíti a Vásárló a vásárlást. A böngészőben cookie-k használatának engedélyezése szükséges a „Kosár” használatához. A „Megrendelés elküldése” feliratra klikkeléssel a Vásárló véglegesíti a megrendelést és külön check boksz beikszelésével elfogadja az ÁSZF feltételeit.

4. Ha a megrendelt áru nem áll rendelkezésre, úgy a Szolgáltató haladéktalanul tájékoztatja erről a Vásárlót és az esetlegesen előre kifizetett áru ellenértékét visszautalja a Vásárló részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.

5. Szolgáltató a megrendelés beérkezését a Vásárló felé haladéktalanul visszaigazolja. Ez a visszaigazolás nem minősül a megrendelés Szolgáltató általi elfogadásának, csupán arról tájékoztatja a Vásárlót, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz beérkezett. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a megrendelési számot. Amennyiben a visszaigazolás legkésőbb 48 órán belül a Vásárlóhoz nem érkezik meg, úgy a Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy a szerződéses kötelezettség alól.

A Szolgáltató és a Vásárló közötti szerződés a Szolgáltató megrendelés elfogadását és teljesítését visszaigazoló e-mailjének Vásárlóhoz történő megérkezésével jön létre és a megrendelés teljesülésével zárul le. 6. A vásárlási folyamat során lehetőség van az adatbeviteli hibák javítására, a „Vissza” gombra kattintva.

7. A regisztráció során megadott adatok módosítására, az iktatott szerződések utólagos hozzáféréshez, valamint a leadott megrendelések nyomon követésére a Weboldalra történő bejelentkezést követően a „Profilom” menüpont alatt van lehetőség.

8. Szolgáltató az áruk vételárát minden esetben forintban tűnteti fel, amely vételár tartalmazza a mindenkor aktuális általános forgalmi adó összegét is.

9. Szolgáltató felhívja a Vásárló figyelmét, hogy a Webáruházban és az offline, azaz üzletben történő értékesítést esetén az árképzés eltérhet egymástól.

10. A megrendelés kiszállításakor az áru mellé csatolásra kerül a számla is.

 

IV. Szállítási és fizetési feltételek

 

1. DPD Hungária Kft. futárszolgálat

Vásárlónak a megrendelés folyamán adott választása szerint a Webáruházban rendelt árut a DPD Futárszolgálat szállítja házhoz. Szolgáltató a készleten lévő áru(k) kiszállítását 2-3 munkanapon belül vállalja. Karácsonyi időszakban, (Tárgy év.December.01-től tárgy év.December.31-között a kiszállítási, megrendelés feldolgozási idő esetenként hosszabb (4-5 munkanap is) lehet.  A DPD Hungária Kft. a rendelt árut munkanapokon 8.00 és 18.00 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki, ezért Szolgáltató javasolja Vásárló részére, hogy lehetőleg a munkahelyére vagy más olyan címre kérje a szállítást, ahol az áru átvétele biztosított. A DPD Hungária Kft. tájékoztató e-mailt küld a Vásárlónak az áru várható átadásának időpontjáról, és az áru csomagszámról. Azáru szállítási helyzete a csomagszám alapján követhető nyomon a csomagfelvételt követő munkanaptól a www.dpd.hu honlapon.

Egyéb, a kiszállítással kapcsolatos kérdés esetén a DPD Hungária Kft. vevőszolgálatot tart fenn, mely munkanapokon 8.00-18.00 óráig működik, és tájékoztatást ad az áruk szállításával kapcsolatban.

DPD Hungária Kft. Információs vonalak: +36 (1) 501-6200, +36 (1) 501-6204, + 36 (40) 100-373

A DPD Hungária Kft. 2021. augusztus 02-tól Magyarországon érvényes szállítási díjak:

- 0.- Ft-tól - 9.999.- Ft-ig bruttó megrendelési étékig bruttó 1.790.- Ft

- 10.000.-Ft-tól  - 19.999.- Ft-ig bruttó megrendelési értékig bruttó 1.690.- Ft

- 20.000.-Ft-tól bruttó megrendelési értéktől bruttó 1390.- Ft

Utánvéttel történő fizetés esetén az utánvét kezelési díj egységes 500.-Ft / megrendelés.

 

A szállítási/kezelési költséget (közvetített szolgáltatásként) minden esetben tartalmazza a Szolgáltató által kiállított számla, amely 27%-os ÁFÁ-t tartalmaz.

Utánvéttel történő átvétel esetén a rendelt áru vételárát átvételkor a csomag ellenőrzését (sértetlen csomagolás) követően a futárnak kell kifizetni készpénzben.

Szállító az áru kiszállítását csak és kizárólag Magyarország területére vállalja.

2. MPL Futárszolgálat

Vásárlónak a megrendelés folyamán adott választása szerint a Webáruházban megrendelt árut az MPL Magyar Posta Zrt. Futárszolgálata szállítja házhoz. Szolgáltató a készleten lévő áru(k) kiszállítását 2-3 munkanapon belül vállalja. Karácsonyi időszakban, (Tárgy év.December.01-től tárgy év.December.31-között a kiszállítási, megrendelés feldolgozási idő esetenként hosszabb (4-5 munkanap is) lehet. Az MPL Magyar Posta Zrt. a rendelt árut munkanapokon 8.00 és 18.00 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítja ki, ezért Szolgáltató javasolja Vásárló részére, hogy lehetőleg a munkahelyére vagy más olyan címre kérje a szállítást, ahol az áru átvétele biztosított. Az MPL Magyar Posta Zrt. tájékoztató e-mailt küld a Vásárlónak az áru várható átadásának időpontjáról, és az áru csomagszámról.

A nyomkövetés szolgáltatás a http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes linken érhető el.

Webáruházból történő MPL Magyar Posta Zrt. által történő kiszállítás esetén 2021. augusztus 02-tól Magyarországon érvényes szállítási díjak:

- 0.- Ft-tól - 9.999.- Ft-ig bruttó megrendelési étékig bruttó 1.790.- Ft

- 10.000.-Ft-tól  - 19.999.- Ft-ig bruttó megrendelési értékig bruttó 1.690.- Ft

- 20.000.-Ft-tól bruttó megrendelési értéktől bruttó 1390.- Ft

Utánvéttel történő fizetés esetén az utánvét kezelési díj egységes 500.-Ft / megrendelés.

A szállítási/kezelési költséget (közvetített szolgáltatásként) minden esetben tartalmazza a Szolgáltató által kiállított számla, amely 27%-os ÁFÁ-t tartalmaz.

Utánvéttel történő átvétel esetén a rendelt áru vételárát átvételkor a csomag ellenőrzését (sértetlen csomagolás) követően a futárnak kell kifizetni készpénzben.

3. PostaPont átvevőhelyek

Vásárlónak a megrendelés folyamán adott választása szerint a Webáruházból rendelt áru átvételére a Magyar Posta Zrt. Posta Pontjain is van lehetőség.

A csomagátvételi pontok száma 2595.

Posta Pontok nyitva tartása, elérhetőségei:

http://www.posta.hu/static/internet/download/USZ_1_Fugg_20121121.pdf

Az áru átvétele a feladást követő két munkanapon belül várható a kiválasztott Posta Pont nyitvatartási idejében. A Vásárló elektronikus értesítést (e-mail/sms) kap a csomag Posta Ponton történő elhelyezéséről. A megrendelt termét maximum 10 munkanapig tartja fenn az Magyar Posta Zrt. a kiválasztott postaponton. A lejárati időt megelőző 2. napon a címzett részére ismételt elektronikus értesítést küld, csak ezt követően kerül az áru visszakézbesítésre a Szolgáltatónak, amennyiben a Vásárló továbbra sem kereste csomagját.

Nyomkövetés: az Magyar Posta Zrt. információt ad az áru feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyezéséről, legkésőbb az esemény bekövetkezését követő munkanapon.

A nyomkövetés szolgáltatás a http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes linken érhető el.

A Webáruházból Magyar Posta Zrt. által, Magyarországi Posta Pontra történő kiszállítás esetén 2021. augusztus 02-tól érvényes szállítási díjak:

- 0.- Ft-tól - 9.999.- Ft-ig bruttó megrendelési étékig bruttó 1.490.- Ft

- 10.000.-Ft-tól  - 19.999.- Ft-ig bruttó megrendelési értékig bruttó 1390.- Ft

- 20.000.-Ft-tól bruttó megrendelési értéktől bruttó 1290.- Ft

Utánvéttel történő fizetés esetén az utánvét kezelési díj egységes 500.-Ft / megrendelés.

A szállítási/kezelési költséget (közvetített szolgáltatásként) minden esetben tartalmazza a Szolgáltató által kiállított számla, amely 27%-os ÁFÁ-t tartalmaz.

Posta Ponton történő átvétel választása esetén a rendelt áru vételárát online bankkártyás fizetéssel, és vagy átvételkor készpénzben (utánvéttel), vagy a helyszínem bankkártyával tudja rendezni.

 

Szállítási díjainkról részletesen alábbi linken tájékozódhat:

https://beston.hu/szallitasi-feltetelek


4. Személyes átvétel

Vásárlónak a megrendelés folyamán adott választása szerint az áru személyes átvételére is van lehetősége.

Személyes átvételi pont: 1211 Budapest, Kossuth Lajos utca 70. (VASEDÉNY kisáruház.)

Nyitvatartási ideje: H-P.: 9.00-17. SZ-V.: Zárva

A személyes átvételi lehetőséget a „Pénztár” menüpontunkban tudja kiválasztani. Az átvétel pontos időpontjáról Szolgáltató e-mailben küld értesítést. Vásárló a megrendelését az e-mailben történt értesítést követő 5 munkanapon belül személyesen veheti át a fenti helyszínen.

Személyes átvétel esetén szállítási költség nem kerül felszállításra.

Személyes átvétel esetén készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.

 

5. Online fizetés bankkártyával az áru megrendelésekor

 Web áruházunk az OTP Bank Nyrt. által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja minden kedves vásárlójának. Az OTP Bank Nyrt., azon belül az OTP MOBIL által üzemeltetett Simple Magyarországon az internetes kártyás fizetési lehetőséget biztosító stabil banki háttérrel, kártyatársasági biztonsági szabványokat alkalmazva, valamint az OTP Bank Nyrt. nemzetközi tapasztalatait felhasználva honosította meg a szolgáltatását.

 

A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja. Az OTP Mobil Kft. az elektronikus és okoseszköz alapú kereskedelem területén rendelkezik kiterjedt szolgáltatásportfolióval. Termékei Simple márkanév alatt találhatók meg a piacon.

 

Jelenleg két fő szolgáltatást nyújt:

Simple Online Fizetési Rendszer: A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket.

A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

 

Simple Mobilalkalmazás: A Simple mobilalkalmazás egy olyan hazai fejlesztésű alkalmazás, amely a mobilvásárlást ötvözi számos, az életet egyszerűbbé tevő szolgáltatással. Így parkolójegyet, autópálya matricát, mozijegyet vásárolhat és számos további szolgáltatásból választhat egyetlen mobiltelefonos alkalmazáson belül. Letöltése ingyenes; Android, iOS ésWindows Phone platformon működő okostelefonra és tabletre telepíthető.

 

További információért kérjük, látogasson el a www.simple.hu honlapra!

Ügyfélszolgálat: 06 1 3666 611, ugyfelszolgalat@simple.hu

 

A Simple két szolgáltatása egymástól függetlenül működik. A továbbiakban a Simple Online Fizetési Rendszerrel, és az online vásárlással kapcsolatban talál információkat.

 

MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?

1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.

2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.

3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.

4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.

 

ELFOGADOTT KÁRTYATÍPUSOK

Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

 

BIZTONSÁG:

Online fizetés során a megrendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a Simple biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A Simple fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

 

MIRE FIGYELJEN FIZETÉSKOR?

Bankkártyával történő fizetésről

- A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés díjmentes.

- Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért

érdeklődjön kibocsátó bankjánál.

- A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció keretében érvényesítheti panaszát, melynek jogossága esetén Ön visszakapja a pénzt.

- A kártyabirtokosok azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot!

 

Biztonsági jó tanácsok

- Növeli a biztonságot, ha SMS-szolgáltatást igényel bankjától, melynek

eredményeképpen a számlán történt változásokról azonnal értesítést kap.

- Kérjük, készpénzfelvételnél, illetve vásárlásnál használt négyjegyű PIN kódját soha ne adja meg internetes fizetés esetén, illetve ügyeljen arra, hogy a kártyaszámát és a kártya lejárati dátumát ne adja ki illetékteleneknek!

- A vásárlást, fizetést követően mindig jelentkezzen ki a web oldalról! Különösen fontos ez olyan számítógép esetén, amit más is használ. Az adatai védelme érdekében javasoljuk, hogy saját gépről vásároljon, kerülje a nyilvános internetes kávézókat, hotspotokat!

- Kéjük, e-mailben történő adategyeztetéskor fokozottan figyeljen, ugyanis Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban egyre gyakoribb, hogy illetéktelenek e-mailben próbálnak adatot kicsalni.

- Amennyiben adatai frissítését kérik Öntől – akár olyan kereskedők is, ahol korábban már vásárolt – legyen elővigyázatos, hiszen akár a kereskedő nevében is eljárhatnak illetéktelenek. Ilyen esetekben kérjük, vegye fel a kapcsolatot a kereskedővel az addig megszokott módon, hogy ellenőrizze a feladót.

- További gyanúra adhat az is okot, ha túl kedvező ajánlattal, nyereményjátékkal vagy soha meg nem rendelt áru lemondásával kapcsolatban kap levelet.

- A kártyatársaságok sem e-mailben, sem telefonon nem keresik meg közvetlenül a kártyabirtokosokat! Amennyiben kártyatársaságok nevében olyan e-mailt vagy

telefonhívást kap, melyben arról tájékoztatják, hogy bankkártyájának adatait

illetéktelenek szerezték meg kérjük, ne adja meg az adatait, illetve haladéktalanul értesítse kártyakibocsátóját.

 

Vásárlás az interneten

- A webes vásárlás egyik előnye, hogy könnyedén összehasonlíthatja a hasonló

áruk árait, így egyszerűen és gyorsan választhatja ki az Önnek legkedvezőbb ajánlatot.

- Megrendelés előtt – különösen az első megrendelés alkalmával – kérjük, ellenőrizze a web áruházzal kapcsolatos információkat (mióta működik, mennyire tartják megbízhatónak a céget, a jogszabályok alapján előírt kötelező előírt általános elérhetőségek szerepelnek-e a honlapon, pl. cím, telefonszám).

-  Az internetes cégek annak érdekében, hogy védjék vásárlóikat számos biztonsági funkciót építenek be web áruházaikba. A honlapon szereplő nagy kártyacégek biztonsági logói (pl. MasterCard SecureCode) vagy egyéb titkosítások pl. SSL-kódok mindegyike arra utal, hogy az internetes kereskedő megtette a szükséges lépéseket a biztonságos netes vásárlás érdekében.

- A kommunikáció titkosítását mutatja az URL címben a „https” és az oldal jobb alsó sarkában szereplő lakat ikon is vagy a bal alsó sarokban található kulcs ikon, melyekre kattintva megjelennek a biztonsági tanúsítványok.

- Minden vásárlás alkalmával mentse el vagy nyomtassa ki megrendelését, annak fizetési visszaigazolását, a fizetéskor megadott adatokat, a megrendelt áru termékismertetőjét.

- A webáruház szerződési feltételeit ajánlott elolvasni megrendeléskor, hiszen

amennyiben minőségi problémák merülnének fel a megrendelt áru vagy

szolgáltatás esetén hasznos, ha tudja, mennyi időn belül nyújthat be reklamációt, milyen feltételek mellett vonhatja vissza megrendelését, illetve mikor és hogyan kaphatja vissza a pénzét.

 


7. Vasedény vásárlási utalvány:

 Szolgáltató a Vasedény vásárlási utalványt csak személyes átvétellel rendelt áru vásárlásánál tudja elfogadni. A Vasedény vásárlási utalványok készpénzre nem válthatók, azok teljes értéke levásárolandó. A Vasedény vásárlási utalvány vásárlásáról minden esetben (ÁFA körön kívüli 0%-os) számla kerül kiállításra.

 

8. Kuponok

A Webáruházban lehetőség van kedvezményes vásárlást biztosító kuponok beváltására, melyek az aktiválás után lépnek csak érvénybe. A kuponok aktiválására a „Kosaram” menüpont alatt van lehetőség. A kupon aktiválása után a vásárlás végösszegéből a kuponnal biztosított kedvezmény összeg levonásra kerül és a Vásárló a kedvezménnyel csökkentett vételárat fizeti meg Szolgáltató részére.

 

9. ENDERED Magyarország Kft. Ticket Compliments (Top Prémium)

  A Webáruházban lehetőség van ENDERED Magyarország Kft. Ticket Compliments (Top Prémium) utalványt beváltására. Szolgáltató az ENDERED Magyarország Kft. Ticket Compliments (Top Prémium) utalványt csak személyes átvétellel rendelt áru vásárlásánál tudja elfogadni. A ENDERED Magyarország Kft. Ticket Compliments (Top Prémium) utalványok készpénzre nem válthatók, azok teljes értéke levásárolandó. Szolgáltató az Ajándék Ticket Compliments (Top Prémium) utalványt az utalványon feltüntetett időpontig tudja elfogadni.

 

V. Elállási jog

 

1. A Kormányrendelet értelmében a Vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól

a) az árunak,

b) több áru adásvételekor, ha az egyes áruk szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott árunak,

c) több tételből vagy darabból álló áru esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

d) ha az árut meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napon belül.

Több áru szolgáltatásakor az elállási jog attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó árut átveszi. Több tételből vagy darabból álló áru szolgáltatásakor az elállási jog attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.

 

Ezen rendelkezések nem érintik a Vásárló azon jogát, hogy az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és az áru átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

 

2. A Vásárló az elállási jogát az ÁSZF 1. számú mellékletét képező nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján gyakorolhatja.

Ha a Vásárló elállási/felmondási jogával élni kíván, úgy elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az ÁSZF I. fejezetében megjelölt elérhetőségekre.

Az elállási jog gyakorlását határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vásárló a megjelölt határidőn lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

 

3. A Vásárló elállása esetén a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a Vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A Szolgáltató a Vásárlónak visszajáró összeget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Vásárlót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

Amennyiben a Vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltséget.

 

4. Szolgáltató a mindaddig visszatarthatja a Vásárlónak visszajáró összeget, amíg a Vásárló az árut vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a Szolgáltatót a visszatartás joga, ha vállalta, hogy az árut maga fuvarozza vissza.

 

5. Amennyiben a Vásárló eláll a szerződéstől, úgy köteles az árut haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak, vagy a Szolgáltató által az áru átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta, hogy a árut maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vásárló az árut a határidő lejárta előtt elküldi.

 

6. Szolgáltató visszaküldési címe: 1211 Budapest, Kossuth Lajos utca 70. (VASEDÉNY kisáruház)

 

7. A Vásárló viseli az áru visszaküldésének közvetlen költségét.

 

8. Ha a szerződés megkötésével egyidejűleg az árut kifuvarozták a Vásárlónak, a Szolgáltató saját költségén fuvarozza vissza az árut, ha az jellegénél fogva postai küldeményként nem küldhető vissza.

 

9.. A Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre az áruban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

10. A Vásárló az alábbi esetekben nem gyakorolhatja elállási jogát:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan nem előre gyártott áru esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan áru esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak;

c) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző áru tekintetében;

d) olyan zárt csomagolású áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

e) olyan áru tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más árukkal;

f) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Vásárló a csomagolást felbontotta.

 

VI. Kellékszavatosság és termékszavatosság

 

1. Kellékszavatosság

a) Milyen esetben élhet a Vásárló a kellékszavatossági jogával?

A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

b) Milyen jogok illetik meg a Vásárlót kellékszavatossági igénye alapján?

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. 

Ha a Vásárló

a)   a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, vagy

b)  a Szolgáltató a kijavítást vagy kicserélést nem végezte el, vagy elvégezte azt, de nem biztosította saját költségére a kicserélt áru visszavételét, vagy megtagadta az áru szerződésszerűvé tételét, vagy

c)   ismételt teljesítési hiba merült fel, annak ellenére, hogy a Szolgáltató megkísérelte az áru szerződésszerűvé tételét, vagy

d)  a teljesítés hibája olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy az adásvételi szerződés azonnali megszűntetését teszi indokolttá, vagy

e)   a Szolgáltató nem vállalta az áru szerződésszerűvé tételét, vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy a Szolgáltató ésszerű határidőn belül vagy a Vásárlónak okozott jelentős érdeksérelem nélkül nem fogja az árut szerződésszerűvé tenni,

úgy a Vásárló igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a szerződéstől is elállhat.

Vásárló a kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a Szolgáltató költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Vásárló kötelezettsége, hogy az árut a kijavítás vagy kicserélés érdekében a Szolgáltató rendelkezésére bocsássa, az áru visszavételét a Szolgáltatónak a saját költségére kell biztosítania.

Ha a Vásárló az adásvételi szerződés megszüntetése mellett dönt, úgy vissza kell küldenie a Szolgáltató részére az érintett árut. A visszaküldés költségét ilyenkor a Szolgáltató köteles viselni, emellett pedig haladéktalanul vissza kell térítenie a vásárló részére a vételárat is.

c) Milyen határidőben érvényesítheti a Vásárló a kellékszavatossági igényét?

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Szolgáltató felhívja a Vásárló figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő 1 év.

d) Kivel szemben érvényesítheti a Vásárló a kellékszavatossági igényét?

A Vásárló a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

e) Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított 1 éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal igazolja, hogy az árut a Szolgáltatótól vásárolta. A teljesítéstől számított 1 év eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

2. Termékszavatosság

a) Milyen esetben élhet a Vásárló a termékszavatossági jogával?

Az áru hibája esetén a Vásárló - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

b) Milyen jogok illetik meg a Vásárlót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás áru kijavítását vagy kicserélését kérheti.

c) Milyen esetben minősül az áru hibásnak?

Az áru akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

d) Milyen határidőben érvényesítheti a Vásárló a termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét a Vásárló az áru gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

e) Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti a Vásárló termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az áru gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. Az áru hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

f) A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- az árut nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- az áru hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Szolgáltató felhívja a Vásárló figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt árura, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

3. Jótállás

Az egyes tartós termékekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendeletben meghatározott termékek tekintetében a Szolgáltatót jótállási kötelezettség terheli. A jótállási kötelezettség a jótállási jeggyel érvényesíthető.

a) Milyen esetben élhet a Vásárló a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén a Szolgáltató jótállásra köteles.

b) A Vásárlót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállási időtartama függ az áru vételárától az alábbiak szerint:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 (egy) év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 (két) év,

c) 250 000 forint eladási ár felett 3 (három) év.

E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a termék Vásárló részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, úgy az üzembe helyezés napján kezdődik.

Ha a Vásárló

a)   a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, vagy

b)  a Szolgáltató a kijavítást vagy kicserélést nem végezte el, vagy elvégezte azt, de nem biztosította saját költségére a kicserélt áru visszavételét, vagy megtagadta a termék szerződésszerűvé tételét, vagy

c)   ismételt teljesítési hiba merült fel, annak ellenére, hogy a Szolgáltató megkísérelte a termék szerződésszerűvé tételét, vagy

d)  a teljesítés hibája olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy az adásvételi szerződés azonnali megszűntetését teszi indokolttá, vagy

e)   a Szolgáltató nem vállalta a termék szerződésszerűvé tételét, vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy a Szolgáltató ésszerű határidőn belül vagy a Vásárlónak okozott jelentős érdeksérelem nélkül nem fogja az árut szerződésszerűvé tenni,

úgy a Vásárló igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a szerződéstől is elállhat.

Vásárló a kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a Szolgáltató költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Ha a jótállási időtartam alatt az áru első alkalommal történő javítása során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy az áru nem javítható, a Vásárló eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató köteles az árut 8 napon belül kicserélni. Ha az áru cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a Vásárló által bemutatott, az áru ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat 8 napon belül a Vásárló részére visszatéríteni.

Ha a jótállási időtartam alatt az áru három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik és a Vásárló nem igényli a vételár arányos leszállítását, úgy a Szolgáltató köteles az árut 8 napon belül kicserélni
Ha az áru kicserélésére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a Vásárló által bemutatott, az áru ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat 8 napon belül a Vásárló részére visszatéríteni.

Ha az áru kijavításra a kijavítási igény Szolgáltató részére való közlésétől számított 30. napig nem kerül sor, - a Vásárló eltérő rendelkezése hiányában - a Szolgáltató köteles az áru a 30 napos határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül kicserélni. Ha az áru cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a Vásárló által bemutatott, az áru ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a 30 napos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül a Vásárló részére visszatéríteni.

c) Mikor mentesül a Szolgáltató a jótállási kötelezettsége alól?

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Szolgáltató felhívja a Vásárló a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vásárlót a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Ha a vásárló az áru meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles az árut kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

Ha a gyártó meghatározott áru tekintetében meghatározott időtartamra a tartósságra vonatkozó jótállást nyújt, a Vásárló közvetlenül a gyártótól követelheti a tartósságra vonatkozó jótállás teljes időtartama alatt, hogy az áru hibáját javítsa ki, vagy az árut cserélje ki, a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályok szerint. 

 

VII. Panaszkezelés

 

1. A Vásárló a Szolgáltató, illetve a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személyeknek az áru forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval az ÁSZF I. fejezetében megjelölt elérhetőségeken.

2. A szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel.

3. Az írásbeli panaszt, illetve a jegyzőkönyvbe foglalt szóbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezést követő 30 napon belül írásban érdemben megválaszolja és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.

4. A panasz elutasítás esetén a Vásárló a panaszával a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat.

A békéltető testületek elérhetőségei a következők oldalon találhatóak: https://bekeltetes.hu/udvozlo:  

 

Szolgáltató székhelye szerinti illetékes békéltető testület elérhetőségei:

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Telefon: 06 (1) 488 21 31

honlap: https://bekeltet.bkik.hu/

 

Vásárló a kérelmét az alábbi honlapon elektronikus úton is megküldheti a békéltető testület részére:

https://bekeltetes.hu/publikus/online-ugy-inditas

 

5. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a Vásárló és a Szolgáltató közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügyek bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

 

6. Az Európai Bizottság új platformot indított, mely a fogyasztók és a kereskedők számára megkönnyíti az internetes vásárlással kapcsolatos viták online rendezését. Ha probléma merül fel az internetről rendelt termékkel vagy szolgáltatással, a https://webgate.ec.europa.eu/odr linkre kattintva három egyszerű lépésben tölthetik ki a panasztételi űrlapot. További előny, hogy a felhasználók a teljes vitarendezési eljárást online bonyolíthatják. A platform többnyelvű; fordítói szolgáltatás révén segíti a különböző európai országokból származó feleket érintő viták rendezését.

 

2019. szeptember elsejétől már az Innovációs és Technológiai Minisztériumhoz tudnak fordulni mindazon kérdésekben, amelyekről a fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló 524/3013/EU rendelet (OVR-rendelet) 7. cikke rendelkezik a tagállami, kijelölt online vitarendezési kapcsolattartó pontok feladatai kapcsán.

Az online vitarendezési kapcsolattartó pontok támogatást nyújtanak az online vitarendezési platformon keresztül benyújtott panaszokkal kapcsolatos viták rendezéséhez, a következő feladatok ellátása révén:

 a) kérésre elősegítik a felek és a hatáskörrel rendelkező alternatív vitarendezési fórum közötti kommunikációt, ami mindenekelőtt a következőket foglalhatja magában:

  • a panasz és adott esetben a vonatkozó dokumentumok benyújtásához nyújtott segítség;
  • az érintett felek és az alternatív vitarendezési fórumok általános jellegű tájékoztatása az adásvételi és szolgáltatási szerződésekkel kapcsolatos azon fogyasztói jogokról, amelyek a vitarendezést segítő tanácsadókkal rendelkező online vitarendezési kapcsolattartó pontnak otthont adó tagállamban érvényesíthetők;
  • tájékoztatás az online vitarendezési platform működéséről;
  • magyarázat nyújtása a feleknek a kijelölt alternatív vitarendezési fórumok által alkalmazott eljárási szabályokkal kapcsolatban;
  • tájékoztatás a panaszos fél számára a jogorvoslat egyéb eszközeiről, amennyiben az adott vitát az online vitarendezési platformon keresztül nem lehet rendezni;

b) a feladataik ellátása során szerzett gyakorlati tapasztalataik alapján tevékenységükről kétévente jelentést készítenek a Bizottságnak és a tagállamoknak;  

Az online vitarendezési kapcsolattartó pontok nem kötelesek a fenti feladatok ellátására azoknak a vitáknak az esetében, amelyekben a felek ugyanabban a tagállamban rendelkeznek szokásos tartózkodási hellyel.

 

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztóvédelemért felelős miniszter által rendeletben kijelölt kereskedelmi kamara által működtetett békéltető testület illetékes.

 

 VIII. Szerzői jogok

 A Weboldalon használt grafikai megoldások és szoftverek szerzői jogvédelem alatt állnak. Az oldalak tartalmi, illetve grafikai elemeinek felhasználása csak a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

 

IX. Egyéb rendelkezések

 1. A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

2. A Szolgáltató jogosult a Vásárló részére hírlevelet küldeni, amennyiben a Vásárló a Weboldalon feliratkozott a hírlevél küldésre és a check boksz bepipálásával nyilatkozott, hogy Szolgáltató Adatkezelési Tájékoztatóját megismerte. Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a Vásárló által a regisztrációkor illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

3. A Vásárló jogosult a hírlevél küldéséhez adott hozzájárulását bármikor visszavonni. A hozzájárulás visszavonására valamennyi kiküldött hírlevelünk legalján található „leiratkozás” címszóra kattintva van lehetőség. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a Vásárló részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a Vásárló minden, a hírlevél igénylésével összefüggésben korábban megadott adatát. A hírlevélről történő leiratkozás nem jelenti a Webáruházban történt regisztráció megszűntetését.

4. A Vásárlónak lehetősége van az adott áru termékkártyájának megnyitását követően a árut értékelni, és véleményezni. Az esetleges kritikákat előzetes moderációt követően töltjük fel az áruhoz. A nem témához, áruhoz illő, vagy jó ízlést sértő kommentárokat, bejegyzéseket a Szolgáltató törli, vagy nem tölti fel a áruhoz.

5. A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy a Weboldalon megjelenő minden adat, információ a lehető legpontosabbak legyenek.

6. A Szolgáltató megtesz minden tőle elvárható intézkedést, hogy a Weboldalhoz való hozzáférés folyamatos és hibamentes legyen, ennek ellenére a Weboldalon előfordulhatnak tartalmi és technikai hibák. Szolgáltató kizárja a felelősségét bármilyen technikai eszköz meghibásodásánál, internetes hálózatban történő fennakadások esetén, melyek akadályozzák a Webáruház rendeltetésszerű működését, használatát.

7. Szolgáltató és Vásárló közötti jogviszonyra Magyarország jogszabályai (különösen: 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről, 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről; 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről; 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól, 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól; 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról. Jogvita esetén a polgári peres eljárásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerinti bíróság bír illetékességgel.

 

 1. számú melléklet

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta 

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 Címzett: BestOn-Otthon Korlátolt Felelősségű Társaság (postai címe: 1211 Budapest, Kossuth Lajos utca 70. (VASEDÉNY kisáruház), telefonszáma: 06-70-949-7789, elektronikus levelezési címe: info@vasedeny.hu)

Alulírott(ak) kijelenti(k), hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi áru(k) adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: …………………………………………………………………

Fogyasztó(k) neve: ………………………………………………………………………………………………………..

Fogyasztó(k) címe: ………………………………………………………………………………………………..

Kelt: ………………………………………

Fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 [1] Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló áru vagy szolgáltatás megjelölés

Az Elállási/Felmondási nyilatkozat letölthető PDF formátumban, ide kattintva.