Üdvözli a Vasedény!

Általános Szerződési Feltételek

 

A BestOn-Otthon Kft. Webáruház

Általános Szerződési Feltételei

(a továbbiakban: ÁSZF)

Hatályos 2019. Április 08.

 

I. BestOn-Otthon Kft. (továbbiakban: „Szolgáltató”) adatai

 

1. Szolgáltató által üzemeltetett weboldalak (a továbbiakban: Webáruház vagy Weboldal):

www.vasedeny.huwww.beston.hu

2. A Szolgáltató cégneve: BestOn-Otthon Korlátolt Felelősségű Társaság

3. A Szolgáltató rövidített neve: BestOn-Otthon Kft.

4. A Szolgáltató székhelye: 1173 Budapest, 515 utca 17.

5. A Szolgáltató üzleti tevékenységének helye: 1211 Budapest, Kossuth Lajos utca 70.

6. A Szolgáltató adószáma: 22932213-2-42

7. A Szolgáltató cégjegyzékszáma: 01-09-945300, bejegyezve 2010. szeptember 02-án a Fővárosi Törvényszék mint Cégbíróság által

8. Folyószámla-vezető pénzintézet neve: Budapest Bank Nyrt.

9. Folyószámlaszám: 10100716-05771600-01003002

10. A Magyar Köztársaság Gazdasági és Közlekedési Minisztériumának Engedélyezési és Közigazgatási Hivatala (Belkereskedelmi és Idegenforgalmi Főosztály) által kiadott határozat szerint (Ikt. szám: 3-3742/10/2012) (2898/1 (B)) nyilvántartási szám alatt, a jogszabályok szerint csomagküldő tevékenységet folytathat.

11. A Szolgáltató adatvédelmi nyilvántartási azonosítója: NAIH-63370/2013

12. A Szolgáltató info vonala: 06-70-773-3120 

13. A Szolgáltató rendelésekkel kapcsolatos telefonszáma: 06-70-949-7789

14. A Szolgáltató elektronikus levelezési címe: info@vasedeny.hu

15. A Szolgáltató vevőszolgálati irodája (panasz ügyintézési helye): 1211 Budapest, Kossuth Lajos utca 70. (Vasedény kisáruház), vevőszolgálati iroda nyitvatartási ideje: H-P: 09-17.30  SZ-V: zárva

16. Szolgáltató a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara tagja, kamarai nyilvántartási száma: BU22932213

17. Szolgáltató nem alkalmaz magára nézve kötelező magatartási kódexet.

 

II. Regisztráció és adatvédelem

 

1. A vásároló a Webáruházban regisztráció nélkül is vásárolhat.

2. Regisztráció esetén a Weboldal jobb felső részén található a „Regisztráció” menüpontot. A regisztrációs mezők kitöltése után a Vásárlónak felhasználónevet és jelszavat kell választani. A regisztráció a „Mehet” gomb megnyomásával záródik le. A Vásárló a regisztrációval elfogadja az ÁSZF-et és Szolgáltató Adatkezelési Szabályzatát.

3. A regisztráció során Szolgáltató csak a vásároló azon adatokat kéri megadni, amelyek a Vásárló azonosításához, a számla megfelelő kiállításához, valamint a termék szállításához szükségesek. Szolgáltató kéri a Vásárlót, hogy minden esetben pontos és valós adatokat adjon meg. Az adatok megadása önkéntes.

4. Szolgáltató a sikeres regisztrációt minden esetben e-mailben igazolja vissza. Amennyiben a Vásárló elfelejti a jelszavát, úgy a „Belépés” menüpontban a regisztrációkor megadott e-mail cím megadásával („Elfelejtett jelszó” gombra kattintva) új jelszót kérhet, melyet Szolgáltató e-mail automatikusan küld meg.

5. Amennyiben a regisztrációval kapcsolatban valamilyen probléma merülne, úgy fel, úgy a Vásárló az ÁSZF I. fejezetében megjelölt elérhetőségeken veheti fel a kapcsolatot a Szolgáltatóval.

6. Szolgáltató Adatkezelési Szabályzata a Weboldalról letölthető.

 

III. Vásárlás menete, szerződéskötés és feltételei

 

1. A Webáruházban történő vásárlás esetén az Szolgáltató és a Vásárló között adásvételi szerződés jön létre, amelyre az ÁSZF rendelkezései az irányadóak. A vásárló és a Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kormányrendelet) szerint távollévők közötti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Vásárló között. A Szolgáltató és a Vásárló között megkötendő szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül; a szerződés nyelve magyar.

2. A megrendelések leadása a Webáruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos visszaigazolást, tájékoztatásokat, információkat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi meg a Vásárló részére.

3. Megrendelt terméknek csak a „Kosár”ban szereplő termék minősül. A „Kosár” tartalma mindaddig módosítható, amíg a „Pénztár” menüpont alatt a „Rendelés elküldése” gombbal nem véglegesíti a Vásárló a vásárlást. A böngészőben cookie-k használatának engedélyezése szükséges a „Kosár” használatához. A „Rendelés elküldése” feliratra klikkeléssel a Vásárló véglegesíti a megrendelést és elfogadja az ÁSZF feltételeit.

4. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, úgy a Szolgáltató haladéktalanul tájékoztatja erről a Vásárlót és az esetlegesen előre kifizetett termék ellenértékét visszautalja a Vásárló részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.

5. A Szolgáltató és a Vásárló közötti szerződés a rendelést visszaigazoló e-mail Vásárlóhoz történő megérkezésével jön létre és a rendelés teljesülésével zárul le. A rendelést a Szolgáltató egyedi rendelési számmal látja el, iktatja, és egy automatikus visszaigazolást küld e-mail formájában, legkésőbb 48 órán belül a Vásárló részére. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a rendelési számot. A rendelése csak ezen rendelési szám Vásárlóhoz történő megérkezését követően érvényes. Amennyiben a visszaigazolás legkésőbb 48 órán belül a Vásárlóhoz nem érkezik meg, úgy a Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy a szerződéses kötelezettség alól.

6. A vásárlási folyamat során lehetőség van az adatbeviteli hibák javítására, a „Vissza” gombra kattintva.

7. A regisztráció során megadott adatok módosítására, az iktatott szerződések utólagos hozzáféréshez, valamint a leadott rendelések nyomon követésére a Weboldalra történő bejelentkezést követően a „Profilom” menüpont alatt van lehetőség.

8. Szolgáltató a termékek vételárát minden esetben forintban tűnteti fel, amely vételár tartalmazza a mindenkor aktuális általános forgalmi adó összegét is.

9. Szolgáltató felhívja a Vásárló figyelmét, hogy a Webáruházban és az offline, azaz üzletben történő értékesítést esetén az árképzése eltérhet egymástól.

10. A rendelés kiszállításakor a termék mellé csatolásra kerül a számla is.

 

IV. Szállítási és fizetési feltételek

 

1. DPD Hungária Kft. futárszolgálat

A Webáruházban rendelt terméket a DPD Futárszolgálat szállítja házhoz. Szolgáltató a készleten lévő termék(ek) kiszállítását 2-3 munkanapon belül vállalja. Karácsonyi időszakban, (Tárgy év.December.01-től tárgy év.December.31-között a kiszállítási, rendelés feldolgozási idő esetenként hosszabb (4-5 munkanap is) lehet.  A DPD Hungária Kft. a rendelt terméket munkanapokon 8.00 és 18.00 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki, ezért Szolgáltató javasolja Vásárló részére, hogy lehetőleg a munkahelyére vagy más olyan címre kérje a szállítást, ahol a termék átvétele biztosított. A DPD Hungária Kft. tájékoztató e-mailt küld a Vásárlónak a termék várható átadásának időpontjáról, és a termék csomagszámról. A termék szállítási helyzete a csomagszám alapján követhető nyomon a csomagfelvételt követő munkanaptól a www.dpd.hu honlapon.

Egyéb, a kiszállítással kapcsolatos kérdés esetén a DPD Hungária Kft. vevőszolgálatot tart fenn, mely munkanapokon 8.00-18.00 óráig működik, és tájékoztatást ad a termékek szállításával kapcsolatban.

DPD Hungária Kft. Információs vonalak: +36 (1) 501-6200, +36 (1) 501-6204, + 36 (40) 100-373

A DPD Hungária Kft. 2016. Június 15-től Magyarországon érvényes szállítási díjak:

- 0 - 9.999,- Ft bruttó rendelési étékig bruttó 990,- Ft;

- 10.000,- Ft bruttó rendelési értéktől ingyenes.

A szállítási költséget (közvetített szolgáltatásként) minden esetben tartalmazza a Szolgáltató által kiállított számla, amely 27%-os ÁFÁ-t tartalmaz.

Utánvéttel történő átvétel esetén a rendelt termék vételárát átvételkor a csomag ellenőrzését (sértetlen csomagolás) követően a futárnak kell kifizetni készpénzben.

Szállító a termék kiszállítását csak és kizárólag Magyarország területére vállalja.

2. MPL Futárszolgálat

A Webáruházban megrendelt terméket az MPL Magyar Posta Zrt. Futárszolgálata szállítja házhoz. Szolgáltató a készleten lévő termék(ek) kiszállítását 2-3 munkanapon belül vállalja. Karácsonyi időszakban, (Tárgy év.December.01-től tárgy év.December.31-között a kiszállítási, rendelés feldolgozási idő esetenként hosszabb (4-5 munkanap is) lehet. Az MPL Magyar Posta Zrt. a rendelt terméket munkanapokon 8.00 és 18.00 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítja ki, ezért Szolgáltató javasolja Vásárló részére, hogy lehetőleg a munkahelyére vagy más olyan címre kérje a szállítást, ahol a termék átvétele biztosított. Az MPL Magyar Posta Zrt. tájékoztató e-mailt küld a Vásárlónak a termék várható átadásának időpontjáról, és a termék csomagszámról.

A nyomkövetés szolgáltatás a http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes linken érhető el.

Webáruházból történő MPL Magyar Posta Zrt. által történő kiszállítás esetén 2016. Június 15-től Magyarországon érvényes szállítási díjak:

- 0 - 9.999,- Ft bruttó rendelési étékig bruttó 990,- Ft;

- 10.000,- Ft bruttó rendelési értéktől ingyenes.

A szállítási költséget (közvetített szolgáltatásként) minden esetben tartalmazza a Szolgáltató által kiállított számla, amely 27%-os ÁFÁ-t tartalmaz.

Utánvéttel történő átvétel esetén a rendelt termék vételárát átvételkor a csomag ellenőrzését (sértetlen csomagolás) követően a futárnak kell kifizetni készpénzben.

3. PostaPont átvevőhelyek

A Webáruházból rendelt termék átvételére a Magyar Posta Zrt. Posta Pontjain is van lehetőség.

A csomagátvételi pontok száma 2595.

Posta Pontok nyitva tartása, elérhetőségei:

http://www.posta.hu/static/internet/download/USZ_1_Fugg_20121121.pdf

A termék átvétele a feladást követő két munkanapon belül várható a kiválasztott Posta Pont nyitvatartási idejében. A Vásárló elektronikus értesítést (e-mail/sms) kap a csomag Posta Ponton történő elhelyezéséről. A megrendelt termét maximum 10 munkanapig tartja fenn az Magyar Posta Zrt. a kiválasztott postaponton. A lejárati időt megelőző 2. napon a címzett részére ismételt elektronikus értesítést küld, csak ezt követően kerül a termék visszakézbesítésre a Szolgáltatónak, amennyiben a Vásárló továbbra sem kereste csomagját.

Nyomkövetés: az Magyar Posta Zrt. információt ad a termék feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyezéséről, legkésőbb az esemény bekövetkezését követő munkanapon.

A nyomkövetés szolgáltatás a http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes linken érhető el.

A Webáruházból Magyar Posta Zrt. által, Magyarországi Posta Pontra történő kiszállítás esetén 2016.június 15-től érvényes szállítási díjak:

- 0 - 9.999,- Ft bruttó rendelési értékig bruttó 790,-Ft;

- 10.000,- Ft bruttó rendelési értéktől ingyenes.

A szállítási költséget (közvetített szolgáltatásként) minden esetben tartalmazza a Szolgáltató által kiállított számla, amely 27%-os ÁFÁ-t tartalmaz.

Posta Ponton történő átvétel esetén a rendelt termék vételárát átvételkor kifizetni készpénzben vagy bankkártyával.


4. Személyes átvétel

Vásárlásakor a termék személyes átvételére is van lehetősége.

Személyes átvételi pont: 1211 Budapest, Kossuth Lajos utca 70. (VASEDÉNY kisáruház.)

Nyitvatartási ideje: H-P.: 9.00-17.30 SZ-V.: Zárva

A személyes átvételi lehetőséget a „Pénztár” menüpontunkban tudja kiválasztani. Az átvétel pontos időpontjáról Szolgáltató e-mailben küld értesítést. Vásárló a rendelését az e-mailben történt értesítést követő 5 munkanapon belül személyesen veheti át a fenti helyszínen.

Személyes átvétel esetén szállítási költség nem kerül felszállításra.

Személyes átvétel esetén készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.

 

5. Online fizetés bankkártyával a termék rendelésekor

 Web áruházunk az OTP Bank Nyrt. által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja minden kedves vásárlójának. Az OTP Bank Nyrt., azon belül az OTP MOBIL által üzemeltetett Simple Magyarországon az internetes kártyás fizetési lehetőséget biztosító stabil banki háttérrel, kártyatársasági biztonsági szabványokat alkalmazva, valamint az OTP Bank Nyrt. nemzetközi tapasztalatait felhasználva honosította meg a szolgáltatását.

 

A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja. Az OTP Mobil Kft. az elektronikus és okoseszköz alapú kereskedelem területén rendelkezik kiterjedt szolgáltatásportfolióval. Termékei Simple márkanév alatt találhatók meg a piacon.

 

Jelenleg két fő szolgáltatást nyújt:

Simple Online Fizetési Rendszer: A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket.

A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

 

Simple Mobilalkalmazás: A Simple mobilalkalmazás egy olyan hazai fejlesztésű alkalmazás, amely a mobilvásárlást ötvözi számos, az életet egyszerűbbé tevő szolgáltatással. Így parkolójegyet, autópálya matricát, mozijegyet vásárolhat és számos további szolgáltatásból választhat egyetlen mobiltelefonos alkalmazáson belül. Letöltése ingyenes; Android, iOS ésWindows Phone platformon működő okostelefonra és tabletre telepíthető.

 

További információért kérjük, látogasson el a www.simple.hu honlapra!

Ügyfélszolgálat: 06 1 3666 611, ugyfelszolgalat@simple.hu

 

A Simple két szolgáltatása egymástól függetlenül működik. A továbbiakban a Simple Online Fizetési Rendszerrel, és az online vásárlással kapcsolatban talál információkat.

 

MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?

1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.

2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.

3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.

4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.

 

ELFOGADOTT KÁRTYATÍPUSOK

Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

 

BIZTONSÁG:

Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a Simple biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A Simple fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

 

MIRE FIGYELJEN FIZETÉSKOR?

Bankkártyával történő fizetésről

- A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés díjmentes.

- Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért

érdeklődjön kibocsátó bankjánál.

- A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció keretében érvényesítheti panaszát, melynek jogossága esetén Ön visszakapja a pénzt.

- A kártyabirtokosok azonosításátszolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek isszoktak nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot!

 

Biztonsági jó tanácsok

- Növeli a biztonságot, ha SMS-szolgáltatást igényel bankjától, melynek

eredményeképpen a számlán történt változásokról azonnal értesítést kap.

- Kérjük, készpénzfelvételnél, illetve vásárlásnál használt négyjegyű PIN kódját soha ne adja meg internetes fizetés esetén, illetve ügyeljen arra, hogy a kártyaszámát és a kártya lejárati dátumát ne adja ki illetékteleneknek!

- A vásárlást, fizetést követően mindig jelentkezzen ki a web oldalról! Különösen fontos ez olyan számítógép esetén, amit más is használ. Az adatai védelme érdekében javasoljuk, hogy saját gépről vásároljon, kerülje a nyilvános internetes kávézókat, hotspotokat!

- Kéjük, e-mailben történő adategyeztetéskor fokozottan figyeljen, ugyanis NyugatEurópában és az Egyesült Államokban egyre gyakoribb, hogy illetéktelenek e-mailben próbálnak adatot kicsalni.

- Amennyiben adatai frissítését kérik Öntől – akár olyan kereskedők is, ahol korábban már vásárolt – legyen elővigyázatos, hiszen akár a kereskedő nevében is eljárhatnak illetéktelenek. Ilyen esetekben kérjük, vegye fel a kapcsolatot a kereskedővel az addig megszokott módon, hogy ellenőrizze a feladót.

- További gyanúra adhat az is okot, ha túl kedvező ajánlattal, nyereményjátékkal vagy soha meg nem rendelt termék lemondásával kapcsolatban kap levelet.

- A kártyatársaságok sem e-mailben, sem telefonon nem keresik meg közvetlenül a kártyabirtokosokat! Amennyiben kártyatársaságok nevében olyan e-mailt vagy

telefonhívást kap, melyben arról tájékoztatják, hogy bankkártyájának adatait

illetéktelenek szerezték meg kérjük, ne adja meg az adatait, illetve haladéktalanul értesítse kártyakibocsátóját.

 

Vásárlás az interneten

- A webes vásárlás egyik előnye, hogy könnyedén összehasonlíthatja a hasonló

termékek árait, így egyszerűen és gyorsan választhatja ki az Önnek legkedvezőbb ajánlatot.

- Megrendelés előtt – különösen az első megrendelés alkalmával – kérjük, ellenőrizze a web áruházzal kapcsolatos információkat (mióta működik, mennyire tartják megbízhatónak a céget, a jogszabályok alapján előírt kötelező előírt általános elérhetőségek szerepelnek-e a honlapon, pl. cím, telefonszám).

-  Az internetes cégek annak érdekében, hogy védjék vásárlóikat számos biztonsági funkciót építenek be web áruházaikba. A honlapon szereplő nagy kártyacégek biztonsági logói (pl. MasterCard SecureCode) vagy egyéb titkosítások pl. SSL-kódok mindegyike arra utal, hogy az internetes kereskedő megtette a szükséges lépéseket a biztonságos netes vásárlás érdekében.

- A kommunikáció titkosítását mutatja az URL címben a „https” és az oldal jobb alsó sarkában szereplő lakat ikon is vagy a bal alsó sarokban található kulcs ikon, melyekre kattintva megjelennek a biztonsági tanúsítványok.

- Minden vásárlás alkalmával mentse el vagy nyomtassa ki megrendelését, annak fizetési visszaigazolását, a fizetéskor megadott adatokat, a megrendelt áru termékismertetőjét.

- A webáruház szerződési feltételeit ajánlott elolvasni megrendeléskor, hiszen

amennyiben minőségi problémák merülnének fel a megrendelt termék vagy

szolgáltatás esetén hasznos, ha tudja, mennyi időn belül nyújthat be reklamációt, milyen feltételek mellett vonhatja vissza megrendelését, illetve mikor és hogyan kaphatja vissza a pénzét.

 

6. Ajándék Erzsébet utalvány kártya elfogadása:

 Szolgáltató az Ajándék Erzsébet utalvány kártyát csak személyes átvétellel rendelt terméknél vásárlásánál tudja elfogadni. Az utalványok levásárlásáról minden esetben blokkot, kérésre áfás számlát állít ki a vásárlás teljes értékéről. 

Az Ajándék Erzsébet utalvány készpénzre nem váltható be és értékéből készpénzt a Szolgáltatónak nem áll módjában visszaadni. 


7. Vasedény vásárlási utalvány:

 Szolgáltató a Vasedény vásárlási utalványt csak személyes átvétellel rendelt termék vásárlásánál tudja elfogadni. A Vasedény vásárlási utalványok készpénzre nem válthatók, azok teljes értéke levásárolandó. A Vasedény vásárlási utalvány vásárlásáról minden esetben (ÁFA körön kívüli 0%-os) számla kerül kiállításra.

 

8. Kuponok

A Webáruházban lehetőség van kedvezményes vásárlást biztosító kuponok beváltására, melyek az aktiválás után lépnek csak érvénybe. A kuponok aktiválására a „Kosaram” menüpont alatt van lehetőség. A kupon aktiválása után a vásárlás végösszegéből a kuponnal biztosított kedvezmény összeg levonásra kerül és a Vásárló a kedvezménnyel csökkentett vételárat fizeti meg Szolgáltató részére.

 

9. ENDERED Magyarország Kft. Ticket Compliments (Top Prémium)

 

 A Webáruházban lehetőség van ENDERED Magyarország Kft. Ticket Compliments (Top Prémium) utalványt beváltására. Szolgáltató az ENDERED Magyarország Kft. Ticket Compliments (Top Prémium) utalványt csak személyes átvétellel rendelt termék vásárlásánál tudja elfogadni. A ENDERED Magyarország Kft. Ticket Compliments (Top Prémium) utalványok készpénzre nem válthatók, azok teljes értéke levásárolandó. Szolgáltató az Ajándék Ticket Compliments (Top Prémium) utalványt az utalványon feltüntetett időpontig tudja elfogadni.

 

V. Elállási jog

 

1. A Kormányrendelet értelmében a Vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól

a) a terméknek,

b) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,

c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napon belül.

Ezen rendelkezések nem érintik a Vásárló azon jogát, hogy az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

 

2. A Vásárló az elállási jogát az ÁSZF 1. számú mellékletét képező nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján gyakorolhatja.

Ha a Vásárló elállási/felmondási jogával élni kíván, úgy elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az ÁSZF I. fejezetében megjelölt elérhetőségekre.

Az elállási jog gyakorlását határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vásárló a megjelölt határidőn lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

 

3. A Vásárló elállása esetén a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a Vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A Szolgáltató a Vásárlónak visszajáró összeget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Vásárlót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

Amennyiben a Vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltséget.

 

4. Szolgáltató a mindaddig visszatarthatja a Vásárlónak visszajáró összeget, amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a Szolgáltatót a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

 

5. Amennyiben a Vásárló eláll a szerződéstől, úgy köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak, vagy a Szolgáltató által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vásárló a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

 

6. Szolgáltató visszaküldési címe: 1211 Budapest, Kossuth Lajos utca 70. (VASEDÉNY kisáruház)

 

7. A Vásárló viseli a termék visszaküldésének közvetlen költségét.

 

8. Ha a szerződés megkötésével egyidejűleg a terméket kifuvarozták a Vásárlónak, a Szolgáltató saját költségén fuvarozza vissza a terméket, ha az jellegénél fogva postai küldeményként nem küldhető vissza.

 

9. A Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

 

10. A Vásárló az alábbi esetekben nem gyakorolhatja elállási jogát:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak;

c) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

d) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

e) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

f) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Vásárló a csomagolást felbontotta.

 

VI. Kellékszavatosság és termékszavatosság

 

1. Kellékszavatosság

a) Milyen esetben élhet a Vásárló a kellékszavatossági jogával?

A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

b) Milyen jogok illetik meg a Vásárlót kellékszavatossági igénye alapján?

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy a Vásárló igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

c) Milyen határidőben érvényesítheti a Vásárló a kellékszavatossági igényét?

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Szolgáltató felhívja a Vásárló figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő 1 év.

d) Kivel szemben érvényesítheti a Vásárló a kellékszavatossági igényét?

A Vásárló a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

e) Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

2. Termékszavatosság

a) Milyen esetben élhet a Vásárló a termékszavatossági jogával?

A termék hibája esetén a Vásárló - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

b) Milyen jogok illetik meg a Vásárlót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

c) Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

d) Milyen határidőben érvényesítheti a Vásárló a termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

e) Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti a Vásárló termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

f) A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Szolgáltató felhívja a Vásárló figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

3. Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendeletben meghatározott termékek tekintetében a Szolgáltatót jótállási kötelezettség terheli. A jótállási kötelezettség a jótállási jeggyel érvényesíthető.

a) Milyen esetben élhet a Vásárló a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén a Szolgáltató jótállásra köteles.

b) A Vásárlót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállási időtartam 1 év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a termék Vásárló részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, úgy az üzembe helyezés napján kezdődik.

A Vásárló kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy a Vásárló igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

c) Mikor mentesül a Szolgáltató a jótállási kötelezettsége alól?

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Szolgáltató felhívja a Vásárló a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vásárlót a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Ha a vásárló a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

 

VII. Panaszkezelés

 

1. A Vásárló a Szolgáltató, illetve a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személyeknek a termék forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval az ÁSZF I. fejezetében megjelölt elérhetőségeken.

2. A szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel.

3. Az írásbeli panaszt, illetve a jegyzőkönyvbe foglalt szóbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezést követő 30 napon belül írásban érdemben megválaszolja és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.

4. A panasz elutasítás esetén a Vásárló a panaszával a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat.

A békéltető testületek elérhetőségei a következők:  

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Levelezési cím: 6001 Kecskemét  Pf.  228.

Tel.: 76/501-525, 501-532, Fax: 76/501-538
Mobil: 70/7028-403,

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

honlap: www.bacsbekeltetes.hu

 

Békés megyei Békéltető testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefon: 06-66-324-976

Fax: 06-66-324-976

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Postacím: 3501 Miskolc, Pf. 376.
E-mail: 
bekeltetes@bokik.hu – új kérelem benyújtása
kalna.zsuzsa@bokik.hu – folyamatban lévő ügyek
Telefonszámok: 
46/501-091 - új kérelem benyújtása 
46/501-871 - folyamatban lévő ügyek
Web: 
www.bekeltetes.borsodmegye.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület elérhetőségei:

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefon: +36-62/554-250/118
Fax: +36-62/426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

http://www.bekeltetes-csongrad.hu/

Budapesti Békéltető Testület

Székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fax: 06 (1) 488 21 86

Telefon: 06 (1) 488 21 31

Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefon: 06-22/510-310

Fax: 06-22-510-312

e-mail: bekeltetes@fmkik.hufmkik@fmkik.hu

 

Győr-Moson-Sopron megyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefon: 06-96-520-217

Fax: 06-96-520-218

email: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745

Fax: 06-52-500-720

E-mail: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint

Levélcím: 3300 Eger, Postafiók 440.

Telefon: +36 36 416-660/105 mellék

E-mail: bekeltetes@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8. III. emelet 305.-306. szoba.

E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Telefon: 20/373-2570

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefon: 06-34-513-010

Fax: 06-34-316-259

Email: bekeltetes@kemkik.hu

web: www.kemkik.hu

http://kem-bekeltetes.webnode.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány u. 9/A

Telefon: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

E-mail: nkik@nkik.hu

Web: www.nkik.hu

 

Baranya Megyei Békéltető testület

E-mail: info@baranyabekeltetes.hu
Telefon: +36 72 507 154
Mobil: +36 20 283-3422
Fax: +36 72 507 152
Székhely: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Pest Megyei Békéltető Testület

Székhelye: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Telefon: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-269-0703

www.pestmegyeibekelteto.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.

Telefon: 06-82-501-000

Fax: 06-82-501-046

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefon: 06-42-311-544

Fax: 06-42-311-750

e-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím:   7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefon:      06-74-411-661

Mobil:         06-30-6370-047

Fax:            06-74-411-456

E-mail:  kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

Székhely: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefon: 06-94-312-356, 06-94-506-645

Pergel Bea Békéltető Testületi munkatárs

e-mail: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220

Telefon: 06-88-814-111

Fax: 06-88-412-150

E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu

Honlap: www.bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefon: 06-92-550-513

Fax: 06-92-550-525

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

http://www.bekelteteszala.hu/

 

5. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a Vásárló és a Szolgáltató közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügyek bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

 

6. Az Európai Bizottság új platformot indított, mely a fogyasztók és a kereskedők számára megkönnyíti az internetes vásárlással kapcsolatos viták online rendezését. Ha probléma merül fel az internetről rendelt termékkel vagy szolgáltatással, a https://webgate.ec.europa.eu/odr linkre kattintva három egyszerű lépésben tölthetik ki a panasztételi űrlapot. További előny, hogy a felhasználók a teljes vitarendezési eljárást online bonyolíthatják. A platform többnyelvű; fordítói szolgáltatás révén segíti a különböző európai országokból származó feleket érintő viták rendezését.

 

VIII. Szerzői jogok

 

A Weboldalon használt grafikai megoldások és szoftverek szerzői jogvédelem alatt állnak. Az oldalak tartalmi, illetve grafikai elemeinek felhasználása csak a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

 

IX. Egyéb rendelkezések

 

1. A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

2. A Szolgáltató jogosult a Vásárló részére hírlevelet küldeni, amennyiben a Vásárló a regisztrációkor a megfelelő adatait megadta, és elfogadta a Szolgáltató Adatkezelési Szabályzatát. Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a Vásárló által a regisztrációkor illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

3. A Vásárló jogosult a hírlevél küldéséhez adott hozzájárulását bármikor visszavonni. A hozzájárulás visszavonására valamennyi kiküldött hírlevelünk legalján található „leiratkozás” címszóra kattintva van lehetőség. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a Vásárló részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a Vásárló minden, a hírlevél igénylésével összefüggésben korábban megadott adatát. A hírlevélről történő leiratkozás nem jelenti a Webáruházban történt regisztráció megszűntetését.

4. A Vásárlónak lehetősége van az adott termék termékkártyájának megnyitását követően a terméket értékelni, és véleményezni. Az esetleges kritikákat előzetes moderációt követően töltjük fel a termékhez. A nem témához, termékhez illő, vagy jó ízlést sértő kommentárokat, bejegyzéseket a Szolgáltató törli, vagy nem tölti fel a termékhez.

5. A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy a Weboldalon megjelenő minden adat, információ a lehető legpontosabbak legyenek.

6. A Szolgáltató megtesz minden tőle elvárható intézkedést, hogy a Weboldalhoz való hozzáférés folyamatos és hibamentes legyen, ennek ellenére a Weboldalon előfordulhatnak tartalmi és technikai hibák. Szolgáltató kizárja a felelősségét bármilyen technikai eszköz meghibásodásánál, internetes hálózatban történő fennakadások esetén, melyek akadályozzák a Webáruház rendeltetésszerű működését, használatát.

7. Irányadó jogszabályok: 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről, 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről; 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről; 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól, 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól; 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról.

 

 

 

1. számú melléklet

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta 

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

 

Címzett: BestOn-Otthon Korlátolt Felelősségű Társaság (postai címe: 1211 Budapest, Kossuth Lajos utca 70. (VASEDÉNY kisáruház), telefonszáma: 06-70-949-7789, telefax száma: ……………………., elektronikus levelezési címe: info@vasedeny.hu)

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: …………………………………………………………………

A fogyasztó(k) neve: ………………………………………………………………………………………………………..

A fogyasztó(k) címe: ………………………………………………………………………………………………………..

Kelt: ………………………………………

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 [1] Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölés

Az Elállási/Felmondási nyilatkozat letölthető PDF formátumban, ide kattintva.