Üdvözli a Vasedény!

Visszaküldés

1. Az Eladó és Vevő jogai és kötelezettségei: (elállási jog)

 

Amennyiben beszerzés alatt álló tételt szeretne lemondani, azt kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak.

 

Rendelések: 06-70-949-7789

e-mail.: info@vasedeny.hu

Ügyfélszolgálatunk címe: 1211 Budapest, Kossuth Lajos utca 70. (VASEDÉNY kisáruház)

Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási ideje: H-P.: 9.00-17.30  SZ-V.: Zárva

 

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül. Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható, és csak abban az esetben, ha az árut sértetlenül juttatja vissza. A sértetlenséget nem zárja ki a felbontott külső csomagolás. 

Elállási szándékát alábbi formák bármelyikén (szóban-telefonon, postai úton, e-mailben) is kifejezheti, illetve jelezheti részünkre. Írásban történő elállás esetén a kitöltött elállási nyilatkozatot elegendő 14 napon belül vagy a 14. napon eljuttatnia részünkre.

 

Futárszolgálattal történő átvétel esetén:

Futárszolgálatos (DPD, MPL) kiszállítás esetén a sérülésmentes terméket hiánytalan csomagolásban saját költségén visszaküldheti a Szolgáltató címére, egyben ügyfélszolgálatára. A cserének vagy pénz visszafizetésnek nem feltétele az eredeti számla megléte és visszaküldése (1211 Budapest, Kossuth Lajos utca 70. VASEDÉNY kisáruház), elegendő csak a számla másolata. Ebben az esetben a Szolgáltató a kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb a termék visszaszolgáltatást követő 14 naptári napon belül visszatéríti. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

 

Személyes átvétel esetén:

Személyes átvétel esetén a már átvehető terméket az átvevőhellyel vagy ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba lépve mondhatja le. Átvétel után 14 naptári napon belül az eredeti számlával vagy annak másolatával az átvétel helyszínén állhat el vásárlási szándékától. Személyes átvétel esetén a hibás termék cseréje is az átvevőhelyen történik. A Vevő tudomásul veszi, hogy a megrendelés jóváhagyása részéről ajánlattételnek minősül, melyhez kötve van. Vevő a rendelésének jóváhagyásával elfogadja a www.vasedeny.hu online áruházat üzemeltető BestOn-Otthon Kft általános szerződési feltételeit, és adatkezelési szabályzatát. A szerződési feltételek be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel tartozik.

 

2. Az áru kicserélése:

Azon esetekben, ha a megrendelt termék hibás, vagy a szállítás során sérült meg, a Szolgáltató azt 10 munkanapon belül kicseréli. Ha a kicserélendő termék nincs raktáron, vagy a vevő nem kívánja igénybe venni ezt a lehetőséget, akkor a termék teljes vételárát visszatérítjük. Műszaki termékek esetében a termék átvételétől számított 14 napon belül van lehetőség, ezt követően a termék jótállási jegyén feltüntetett garanciális szervizhez kell fordulni.

A Szolgáltató szavatossági felelősségére a Ptk-ban és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV.29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadóak. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet utasításai az irányadóak - a jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető, nem szükséges a garancia érvényesítéséhez a vásárláskor kapott számla vagy annak másolata, önmagában a garanciajegy is elegendő. A jótállás időtartama alatt a Szolgáltató csak akkor mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

 

Árucsere esetén kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségeink valamelyikén:

 

Ügyfélszolgálat:

Mobil.: 06-70-949-7789

Az e-mailen érkező megkeresésekre maximum 2 munkanapon belül válaszolunk.

e-mail.: info@vasedeny.hu